Arhiva

Medijska strategija

NIN | 20. septembar 2023 | 01:00
Nacrt strategije razvoja sistema javnog informisanja u Republici Srbiji do 2016. godine koje je Ministarstvo kulture, informisanja i informacionog društva uputilo na javnu raspravu, razmatrao je i Upravni odbor Asocijacije medija. S obzirom na to da je Upravni odbor Asocijacije medija jedan od inicijatora ideje o izradi medijske strategije i njenoj praktičnoj primeni, i da je, preko svojih predstavnika u radnoj grupi, aktivni učesnik u pripremi nacrta pomenutog dokumenta, UO u značajnoj meri održava stavove Asocijacije medija, naročito kada je reč o: vlasništvu u medijima, ulozi države, isključivo projektnom finansiranju iz budžeta svih medija, a posebno lokalnih, neophodnosti izmene i usaglašavanja medijskog zakonodavstva, stimulativnih mera kada je u pitanju podrška štampanim medijima… Rešenja koja budu predložena ne bi smela da ograničavaju razvoj medijske industrije, pa je Upravni odbor AM odlučio da Ministarstvu, u okviru javne rasprave, dostavi konkretne predloge koji se odnose na regulisanje ovih oblasti, kako bi se sprečila eventualna nepreciznia ili proizvoljnia tumačenja. Strategija je od izuzetnog značaja za razvoj svih medija u Srbiji, te se Upravni odbor Asocijacije medija zalaže za potpunu transparentnost vlasničke strukture medija, i doslednu zaštitu konkurencije, ali i za razvoj svih medija kod nas.