19.05.
2024.
Iva je iz Kruševca otišla u fabriku ribe na Aljasci: Za mesec zaradiš 10.000 dolara, ali još pamtim šta se kolegi desilo
Iva je iz malog mesta u Srbiji otišla da radi na drugi kraj sveta.
Kompanija Lidl Srbija većinu mesa koje se nalazi u prodaji dobavlja od srpskih proizvođača, a sve pileće meso, kao i junetina i svinjetina koje se prodaju, u potpunosti su lokalnog porekla. Pored domaćeg porekla, u Lidlu se izuzetno vodi računa i o kvalitetu, bezbednosti i svežini mesa, što potvrđuju relevantni sertifikati i brojne kontrole koje kompanija sprovodi.
Kvalitet i bezbednost svežeg mesa koje se prodaje u Lidlu i koje je upakovano, neprekidno se ispituje prema važećim propisima Republike Srbije i internim standardima Lidla. Pa je tako za meso posebno značajan kontrolisan proces proizvodnje "od njive do trpeze", uz redovan nadzor uslova proizvodnje kod dobavljača. Kvalitet i bezbednost proizvoda se osiguravaju sprovođenjem višestrukih laboratorijskih analiza, pakovanje obezbeđuje svežinu i trajnost proizvoda, dok kompanija izuzetno vodi računa i da je proizvodnja sa osvrtom na zaštitu i dobrobit životinja.
Prednosti upakovanog mesa u Lidlu:
• Meso ne dolazi u kontakt sa drugim vrstama mesa ili proizvoda.
• Čuva se svežina i održava nepromenjen izgled i ukus mesa.
• Meso je zaštićeno od spoljnih uticaja, a pakovanja su higijenska jer se pakuju u strogo kontrolisanim uslovima.
• Upakovani proizvodi su jasno označeni i deklarisani, tako da u svakom trenutku znate da kupujete proizvod koji je testiran, kao i njegov tačan sastav.
• Pakovanja su vrlo praktična za upotrebu, samo ih preuzmete iz frižidera bez čekanja u redu.
U Lidl prodavnice širom Srbije sveže meso se isporučuje svakog dana, a na deklaracijama ovih proizvoda istaknuti su datum klanja, datum pakovanja i rok upotrebe, kako bi se obezbedilo da potrošači budu sigurni u njegovu svežinu i poreklo. Dodatno, upakovano meso u Lidlu se čuva u frižiderima, a o bezbednosti se vodi računa i prilikom transporta, te je sveže meso na odgovarajućoj temperaturi sve vreme - dok ne stigne u ruke potrošača.
19.05.
2024.
Šest meseci uoči američkih izbora niko sa sigurnošću ne može da se kladi na to kakav će biti ishod.
15.05.
2024.
Iako se nekima čini da je smena došla iznenada, bolji poznavaoci prilika ističu da je ona bila očekivana i neophodna.
19.05.
2024.
U dubini šume na Staroj planini zjapi zaboravljeni rudnik uranijuma.
15.05.
2024.
"Treba stalno da budemo svesni činjenice da ako hoćemo da deca čitaju, treba i mi da čitamo decu"
10.05.
2024.
IDEA, Roda i Mercator objekti, prve su prodavnice u Srbiji koje u potpunosti koriste električnu energiju iz obnovljivih izvora.
9.05.
2024.
Sve se više daje značaj domaćoj i organskoj proizvodnji, koja pored kvalitetne usluge i pristupačnih cena osvaja poverenje kupaca.
30.04.
2024.
U eri digitalne transformacije, elektronska trgovina (e-komerc) predstavlja ključni segment globalnog poslovanja.
25.04.
2024.
Ritejl kompanije postavljaju kupca kao centralnu figuru, čija je uloga da aktivno učestvuje u izgradnji brenda.
25.04.
2024.
U cilju širenja poslovne mreže i dostupnosti svojih usluga i proizvoda, klijentima, ALTA banka je otvorila ekspozituru u Staroj Pazovi.
24.04.
2024.
Mobi Banka je predstavila novi brend i mobilnu aplikaciju i najavila da će do 24. maja zvanično postati Yettel Bank.
23.04.
2024.
Hemofarm i Vorton razmenjuju ideje i znanja, kao deo šire misije edukovanja javnosti o principima ESG i održivog razvoja.
19.04.
2024.
AFI City Zmaj predstavlja ambiciju usmerenu na ispunjavanje zahteva postavljenih na globalnom tržištu.