19.05.
2024.
Iva je iz Kruševca otišla u fabriku ribe na Aljasci: Za mesec zaradiš 10.000 dolara, ali još pamtim šta se kolegi desilo
Iva je iz malog mesta u Srbiji otišla da radi na drugi kraj sveta.
Kampanja "Najvažniji poziv u životu", koju je pokrenula Hemofarm fondacija dobitnik je četiri priznanja na regionalnom festivalu kreativnosti "BalCannes" u Rovinju - Grand Prix za najbolji društveno odgovorni projekat godine, Grand Prix za oglašivača godine, i dva zlatna priznanja u kategoriji "Farmacija i zdravlje" i "Briga o zajednici".
"Najvažniji poziv u životu" je jedan od najprepoznatljivijih projekata koji je pokrenula Hemofarm fondacija zajedno sa svojim osnivačem Hemofarm grupom, uz podršku Ministarstva zdravlja Srbije, Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje i udruženja pacijenata Zajedno za novi život čiji je cilj podizanje broja donora i transplantacija u Srbiji.
"Ovo nije samo jedan od projekata koji radimo, već lična misija svakog od nas u Hemofarm fondaciji i Hemofarm grupi čiji je cilj podizanje svesti javnosti o važnosti donorstva i usvajanje zakona koji znači život za sve one koji čekaju transplantaciju. Kampanja koju smo pokrenuli u 2016. godini povećala je broj donora sa 2 na 6 na milion stanovnika, dok je projekat iz 2023. godine uspeo da podigne broj transplantacija na 32 za razliku od perioda kada zbog COVID-19 skoro da nije bilo ni donora ni transplantacija", rekla je Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm fondacije i dodala da "Hemofarm grupa i njena Fondacija nastavljaju da se bave ovom temom sve dok se ne uspostavi sistem u kojem ljudi koji su životno ugroženi neće čekati dugo na donora i transplantaciju."
"Najvažniji poziv u životu", kampanja koju Hemofarm fondacija realizuje u saradnji sa agencijom "Jazavac i utorak", do sada je nagrađena 22 puta na regionalnim i nacionalnim festivalima kreativnosti i proglašena kampanjom godine, dok je Hemofarm fondacija za svoj društveno odgovorni rad u oblasti zdravlja u proteklih 10 godina nagrađena više od 60 puta.
19.05.
2024.
Šest meseci uoči američkih izbora niko sa sigurnošću ne može da se kladi na to kakav će biti ishod.
15.05.
2024.
Iako se nekima čini da je smena došla iznenada, bolji poznavaoci prilika ističu da je ona bila očekivana i neophodna.
19.05.
2024.
U dubini šume na Staroj planini zjapi zaboravljeni rudnik uranijuma.
15.05.
2024.
"Treba stalno da budemo svesni činjenice da ako hoćemo da deca čitaju, treba i mi da čitamo decu"
10.05.
2024.
IDEA, Roda i Mercator objekti, prve su prodavnice u Srbiji koje u potpunosti koriste električnu energiju iz obnovljivih izvora.
9.05.
2024.
Sve se više daje značaj domaćoj i organskoj proizvodnji, koja pored kvalitetne usluge i pristupačnih cena osvaja poverenje kupaca.
30.04.
2024.
U eri digitalne transformacije, elektronska trgovina (e-komerc) predstavlja ključni segment globalnog poslovanja.
25.04.
2024.
Ritejl kompanije postavljaju kupca kao centralnu figuru, čija je uloga da aktivno učestvuje u izgradnji brenda.
25.04.
2024.
U cilju širenja poslovne mreže i dostupnosti svojih usluga i proizvoda, klijentima, ALTA banka je otvorila ekspozituru u Staroj Pazovi.
24.04.
2024.
Mobi Banka je predstavila novi brend i mobilnu aplikaciju i najavila da će do 24. maja zvanično postati Yettel Bank.
23.04.
2024.
Hemofarm i Vorton razmenjuju ideje i znanja, kao deo šire misije edukovanja javnosti o principima ESG i održivog razvoja.
19.04.
2024.
AFI City Zmaj predstavlja ambiciju usmerenu na ispunjavanje zahteva postavljenih na globalnom tržištu.