19.05.
2024.
Iva je iz Kruševca otišla u fabriku ribe na Aljasci: Za mesec zaradiš 10.000 dolara, ali još pamtim šta se kolegi desilo
Iva je iz malog mesta u Srbiji otišla da radi na drugi kraj sveta.
Skoro 200 godina Dun & Bradstreet pomaže klijentima i partnerima da rastu i napreduju zahvaljujući podacima, analitici i rešenjima. Više od 6.000 naših zaposlenih širom sveta posvećeno je ovoj jedinstvenoj svrsi, a vode nas važne vrednosti koje nas čine priznatim liderom u oblasti podataka i analitičkih uvida za donošenje poslovnih odluka.
Podaci u našim rešenjima pokrivaju ceo svet i pružaju našim klijentima pristup jednoj od najvećih svetskih komercijalnih baza podataka, sa više od 500 miliona evidencija kompanija u 220 zemalja širom sveta.
Naš Data Cloud sadrži 90 odsto Fortune 500 kompanija, 2 milijarde ažuriranja godišnje, 1,3 milijarde match point-a. Ovo su samo neki od fascinantnih brojeva koji dokazuju da je Dun & Bradstreet globalni lider u b2b podacima.
Naši podaci i uvidi su vredni u svim fazama poslovanja bez obzira na ekonomsko okruženje i teške političke prilike u zemljama. Sa podrškom naših iskusnih stručnjaka, klijenti mogu da povećaju prihod, smanje troškove, smanje rizik i transformišu svoje kompanije.
Obezbedite kvalitet svojih podataka, poboljšajte odnose sa klijentima i automatizujte donošenje važnih odluka. Sa nekoliko klikova, potencijalne klijente proverite i upoznajte pre zaključivanja posla.
„Finansijski podaci su među najvažnijim podacima za naše klijente, jer im pomažu da procene rizik i potencijal svojih poslovnih partnera. Pored glavnih podataka, pravnih događaja, uvida u vlasništvo i plaćanje, D&B predstavlja preciznu i pravovremenu sliku o tome kako kompanije počinju, rastu, sazrevaju i, na kraju, propadaju“, izjavio je Frenk Venc, regionalni direktor podataka za Srednju Evropu u Dun & Bradstreet.
Zbog turbulentnih događaja poslednjih godina, naročito je teško pronaći pouzdane i stabilne poslovne partnere. Najbolje kompanije odlikuje izuzetna disciplina plaćanja i dobri poslovni odnosi, a istovremeno ostvaruju odlične poslovne rezultate i brinu o zadovoljstvu svih uključenih u radne procese. Kao takvi su uzor drugim kompanijama i uživaju visok ugled na tržištu.
Kompanija Dun & Bradstreet pomoću precizne metodologije izračunava bonitetnu ocenu pojedinačne kompanije i označava je slovom od A do E. To znači da uspešnost kompanije određuje pouzdana isprava, a izračunava je nezavisna globalna bonitetna agencija. Bonitetnu ocenu izvrsnosti imaju isključivo najbolje kompanije.
Sertifikat bonitetne izvrsnosti dokazuje da kompanija spada u najbolje u Srbiji i regionu – to znači da posluje uspešno, kvalitetno i odgovorno. Sa ovakvim uglednim poslovnim partnerom želi da sarađuje svaka kompanija. Sertifikat, kako na domaćem tako i na međunarodnom tržištu, potvrđuje da je primalac pouzdana, stabilna kompanija, s kojom je bezbedno poslovati.
Doprinosi sticanju novih kupaca i dobavljača i tako pomaže da se ispiše nova uspešna priča. Za brojne kompanije predstavlja i nagradu za uloženi trud, a istovremeno i motivaciju njima i zaposlenima da se i dalje razvijaju, unapređuju i napreduju.
15.05.
2024.
Kineski predsednik otišao je iz Srbije, ostavivši nam Sporazum o slobodnoj trgovini i još tridesetak ugovora u crvenom kožnom povezu.
19.05.
2024.
Helikopter se srušio pri povratku iz Azerbejdžana.
15.05.
2024.
I dok prodaja prosečnih stanova beleži stagnaciju, već treći kvartal zaredom raste kupovina luksuznih stanova i vila u Srbiji.
20.05.
2024.
Moskva je zaradila 3 milijarde evra kroz rupu u sankcijama koja omogućava Turskoj da promeni oznaku ruskog gasa i da ga šalje dalje.
10.05.
2024.
IDEA, Roda i Mercator objekti, prve su prodavnice u Srbiji koje u potpunosti koriste električnu energiju iz obnovljivih izvora.
9.05.
2024.
Sve se više daje značaj domaćoj i organskoj proizvodnji, koja pored kvalitetne usluge i pristupačnih cena osvaja poverenje kupaca.
30.04.
2024.
U eri digitalne transformacije, elektronska trgovina (e-komerc) predstavlja ključni segment globalnog poslovanja.
25.04.
2024.
Ritejl kompanije postavljaju kupca kao centralnu figuru, čija je uloga da aktivno učestvuje u izgradnji brenda.
25.04.
2024.
U cilju širenja poslovne mreže i dostupnosti svojih usluga i proizvoda, klijentima, ALTA banka je otvorila ekspozituru u Staroj Pazovi.
24.04.
2024.
Mobi Banka je predstavila novi brend i mobilnu aplikaciju i najavila da će do 24. maja zvanično postati Yettel Bank.
23.04.
2024.
Hemofarm i Vorton razmenjuju ideje i znanja, kao deo šire misije edukovanja javnosti o principima ESG i održivog razvoja.
19.04.
2024.
AFI City Zmaj predstavlja ambiciju usmerenu na ispunjavanje zahteva postavljenih na globalnom tržištu.