NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana novog broja


Specijalni dodatak
Prepoznati sebe (29/08/2003)

Zemlja šljive i maline (29/08/2003)
Lale su prepoznatljivi simbol Holandije iako isto tako dobro uspevaju i u drugim podnebljima a vetrenjače za tu zemlju imaju daleko veći značaj od mlevenja žita. Nacionalne marke ne treba potcenjivati pre svega zato jer je to izraz identiteta zemlje

Pravo zaštite geografskog porekla (29/08/2003)
Predmet zaštite može biti i oznaka koja nije ime (naziv) određenog geografskog lokaliteta, ali koja je dugom upotrebom u prometu postala opštepoznata kao naziv proizvoda koji potiče sa određenog lokaliteta (npr. “šljivovica” kao naziv za rakiju od šljive, koja se proizvodi u Šumadiji)

Brendovi, a ne proizvodi (29/08/2003)
Skot Bedberi, potpredsednik sektora marketinga Starbucks-a, otvoreno je priznao da “potrošači ne veruju da zaista postoje velike razlike među proizvodima”, pa zbog toga marke moraju da “uspostave emotivnu vezu”

Tri puta ljubav (29/08/2003)
Imamo velike šanse da razvijamo nacionalni brend ali moramo da prođemo kroz neke faze. To je dobra podloga za upoznavanje neke zemlje. Ruse znaju po votki - čitava mitologija o širini ruske duše je izgrađena na tome

Jin i jang na Balkanu (29/08/2003)
Uopšte uzev, u doba kraljevine bilo je načisto s tim da je, kako bismo danas rekli, pirotsko ćilimarstvo nacionalni brend, pa je, ako ništa drugo, ćilimarstvo uživalo pažnju i poštovanje. Kada se radio ćilim za kralja Aleksandra tada se prigodom okončanja radova i pucalo iz prangija

Zarada i zanos (29/08/2003)
Pirotska ćilimarka je umetnica bez pretenzija na takav status. Samo za sebe će reći da je ćilimarka, radnica i mučenica, a ono umetničko u njenom radu je njena životna tajna

Limene trube duvaju (29/08/2003)
Negativni kult srpske izvorne muzike prerastao je u multikulturnu potrebu za dolazak na hodočašće trubi iz raznih delova sveta

Nema “srpske muzike” (29/08/2003)
Postoji veliko interesovanje za muziku Balkana i tek tada dolazi do poplave zvukova sa ovih prostora. Popularnost ove muzike je u tome što postoji ogromna želja u svetu da se preko nje sazna svoje poreklo

Prirodna muzika (29/08/2003)
Lenka je bila mala, kad sam počinjala sa etnomuzikom. U školi su je pitali: Šta radi tvoja mama, je l’ ne peva više? Rekla je: Peva, ali samo prirodne pesme!

Prozor u praistoriju (29/08/2003)
Na osnovu arheoloških dokumenata može se zaključiti da je u kulturi Lepenskog vira vrhovni autoritet bila religija

Mini-srpska gauda (29/08/2003)
Apsurdno je da mi iz Danske kupujemo starter kulture, da pravimo holandski sir i da ga zovemo domaćim sirom

Sve naše kašike (29/08/2003)
Naših nacionalnih kuhinja ima koliko i srpskih zemalja, a razvile su se pod uticajem siromaštva, Turaka i Austrije

Dobro voće iz dobre zemlje (29/08/2003)
Sa 10-15 miliona evra godišnjeg budžeta za institucionalno oglašavanje, za nekoliko godina vecina potrošača bi počela da stvara sliku o Srbiji kao zemlji gde raste voće koje na planeti najlepše miriše

Mirni i žilavi (29/08/2003)
Od jedanaest pasa kojima je matična zemlja bila SFRJ, Srbiji i Crnoj Gori u “ostavinskoj raspravi” pripale su tri rase goniča, dok šarplaninac deli matičnost SCG sa Makedonijom

Američka vitrina (29/08/2003)
“Kroz istoriju, Srbija je bila spoticana i stalno se podizala nanovo, ali ovoga puta, ubeđen sam, u ekonomiji i poboljšanju kvaliteta života napreduje kao što nije nikada pre”

Saopštenje Udruženja industrijalaca (29/08/2003)



© 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu