Arhiva

Novi porno talas

Vesna Knežević Ćosić | 20. septembar 2023 | 01:00
Novi porno talas


Uprkos izričite zabrane korišćenja GoogleGlass gedžeta za eksplicitne aplikacije, firma Mikandi (od my candy), specijalizovana za pornografske programe i najveći porno App Store za mobilne uređaje sa sadržajem za odrasle, snimila je zezatorski pornić koji kruži internetom, uz šaljivu opasku osnivača DŽesija Adamsa, da ako nešto postoji, onda postoji i porno toga.

Nova seks-ideja se rodila kada je jedan inženjer iz Mikandi kompanije dobio GoogleGlass na konferenciji velikog pretraživača, da bi posle dve nedelje razvoja firma Moja bombona objavila i prvu porno aplikaciju snimljenu ovim gedžetom. I naravno da je Gugl poludeo, na šta je uprava Bombone samo slegla ramenima i izjavila da prva stvar koju je svako pomislio kada su se GoogleGlass pojavile je, u redu, očigledno je da će se koristiti za porniće. Osnivač Jin Mekjuan otišao je i korak dalje, zaključivši da sledi novi, porno talas, te da je samo pitanje vremena kada će pornografija napravljena pomoću Guglovih naočara biti vidljiva, te ako Gugl ne obezbedi pristup, druge kompanije jedva čekaju da uskoče na taj segment tržišta.

A da oni znaju šta pričaju, vidi se i po podatku da je Mikandi instaliran na četiri i po miliona Android uređaja, s katalogom od preko 10.000 aplikacija za velike. Nudi se pornografija na dlanu i reklamira kao besplatna, a nema šta nema, od nevaljalih devojaka, preko erotskih aplikacija u formi seksi priča, rotirajućih guza, strip poker fantazije, debelih cura, galerije s hiljadama golišavih fotki, do lokalnih vrućih cica, virtuelnog seksa i tako dalje, sve do Pink TV (naravno njihove, a ne ovdašnje). Štaviše, Mikandi ne bio perjanica virtuelne porno industrije, a da uz novi, veseli filmić za odrasle, nije izmislilo i funkcije koje Guglove pametne naočari nemaju, poput x-ray pogleda i sinhronizacije brzine seksa, uz proročki zaključak: GoogleGlass će postati jedan od najbitnijih priručnih alata, kako za porno aplikacije, tako i za slikanje i brzu razmenu golišavih fotki.

Tako je mišljenje da je internet-pornografiji odzvonilo opovrgnuto s vrha porno biznisa, s čime se slažu i ljubitelji i statističari, koji tvrde da čak trećinu torenta na sajtu The Pirate Bay i dalje čine pornići. Portal TorrentFreak pedantno je stavio pod lupu informacije o kategorijama torenta aplodovanih prošle godine, pa ih onda uporedio sa proteklih deset godina života Piratskog zaliva, pokazavši, za početak, da se na ovo top piratsko veb-mesto svakog meseca postavi novih 75.000 torenta u više kategorija (video, pornografija, audio, igrice, programi i drugo). Na raznorazne oblike pornografskog materijala otpada čak 35 odsto sadržaja i iako se misli da su pornići u padu, to naprosto nije tačno, jer je pre 10 godina torent pretraživač imao tek 10 odsto porno materijala, da bi do prave eksplozije došlo pre dve godine. Zato je zaključak da pornografija u virtuelnom svetu jača sve moćnija, a novi porno talas donosi i porniće u ultravisokoj rezoluciji, koji otkrivaju svaki detaljčić, pa radosti nema kraja.

A puritancima, kojima povezivanje eksplicitnih filmova za one koji su +18 i tehno napretka ide na nerve, valja reći da je po nekim analitičarima za lavovski deo tehnološkog rasta kriva upravo pornografija, koja se sada razbaškarila i po smartfonima, te 4K televizorima. I dok je kod pametnih telefona presudno to što sav taj eksplicitni sadržaj stane u džep i može munjevito da se razmenjuje i distribuira, 4K TV udara na estetiku, jer donosi famoznih četiri hiljade piksela na horizontalnoj liniji, pa se vidi svako zrno prašine (nezanimljivo), ali i svaka dlačica, što iz ugla pornofila zvuči vrlo atraktivno. Zbog toga je kompanija Huccio proteklih godinu dana razvijala tehnologije snimanja i reprodukcije pornografskog materijala za 4K televizore, pa se može pretpostaviti da će nova tehnologija žestoke vidljivosti doneti i novu estetiku u porniće, jer će nesavršenosti, zanemarljive u nižoj rezoluciji, postati krokodili koji bodu oči.

Tviter kao Fejsbuk

Tviter, popularni servis za mikrobloging redizajnira veb-interfejs, a prve ocene kažu da je kopija Fejsbuka. Profilna slika je povećana i postavljena uz levi boks, iznad nje je velika kover fotografija, dok se ispod nalaze osnovne informacije o profilu, poput broja tvitova, pratilaca i slično. Osnovni sadržaj i tvitovi su podeljeni u dve kolone, uz veći naglasak na prikaz fotografija i video-sadržaja.

Internet - vladari

Prema listi 15 najpopularnijih portala, Google je kralj interneta, s pretraživačem na prvom (1,1 milijarda poseta), i YouTube na drugom mestu (milijarda poseta). Fejsbuk je treći sa 900 miliona poseta, slede Yahoo (750 miliona), Amazon (500), Wikipedia (475), eBay (350), Twitter (290), Bing (285), MSN (280 ), Microsoft (275), Linkedin (250), Wordpress (240), Pinterest (150) i Ask (145).