Arhiva

Vanredna podrška u vanrednim okolnostima

NIN | 20. septembar 2023 | 01:00 >> 22. april 2020 | 23:22
Vojvođanska banka je od početka krize izazvane pandemijom virusa kovid-19 pokazala svoju opredeljenost i izuzetnu posvećenost misiji da kroz društveno odgovorne aktivnosti podrži društvo u kome posluje. Još jednom je potvrdila poziciju lidera društveno odgovornog poslovanja pomažući najugroženijim segmentima društva. Banka se među prvim kompanijama odazvala pozivu Unicefa u Srbiji i donirala milion dinara za kupovinu respiratora, koji su trenutno najneophodniji zdravstvenom sistemu. Unicef je mobilisao sve raspoložive resurse kako bi odmah pružio podršku naporima Vlade Republike Srbije u borbi protiv virusa korona. U ovoj akciji poručeno je 50 respiratora, zaštitna oprema i higijenski paketi u vrednosti većoj od 500.000 dolara. Vojvođanska banka je odlučila da donira i dodatna sredstva u ukupnom iznosu od tri miliona dinara za lokalnu zajednicu u pet poslovnih regiona: Severna i Južna Vojvodina, Beograd, Zapadna i Centralna Srbija, Istočna i Južna Srbija. Sredstva će biti donirana državnim institucijama, udruženjima i organizacijama na lokalnom nivou u cilju stabilizacije socijalnih i ekonomskih posledica pandemije. „Kao društveno odgovorna kompanija u situaciji kada se cela zemlja suočila sa velikom krizom koju je izazvala pandemija virusa kovid-19, znali smo da moramo brzo da reagujemo i pružimo pravovremenu podršku našem zdravstvenom sektoru. Ovo je momenat kada solidarnost, briga i humanost spasavaju živote ljudi u Srbiji. Želeli smo da pokažemo koliko je važan privatan sektor i njegova podrška. Pozvali smo i druge kompanije da se priključe i daju svoj doprinos u ovim teškim vremenima, za koje se nadamo da će uskoro biti iza nas“, rekao je Nenad Bungin, član Izvršnog odbora Vojvođanske banke. Sve aktivnosti koje Vojvođanska banka sprovodi nezamislive su bez ogromnog zalaganja, truda i solidarnosti njenih zaposlenih. Oni su istinski, najveći heroji trenutne situacije koji odgovorno i posvećeno nastavljaju da rade svoj posao u novonastalim okolnostima, gde su kolege u filijalama u stalnom kontaktu sa klijentima na terenu. Banka je u filijalama sprovela sve neophodne mere kako bi zaštitila zdravlje zaposlenih i njihovih porodica, koje je u ovom trenutku najveći prioritet. U ovim teškim vremenima brine se o svakom zaposlenom - od roditelja sa malom decom do kolega starijih od 60 godina. U vanrednim uslovima, obezbeđen je nesmetani rad banke i realizacija mera, poput sprovođenja moratorijuma na kredite, dostupnosti penzija i podizanja platnih kartica našim najstarijim klijentima. Banka će, takođe, svojim klijentima starijim od 65 godina omogućiti opciju da telefonskim putem podnesu zahtev za izdavanje debitne kartice koja će biti dostavljena na kućnu adresu klijenta. Biće produžen rok važenja svih platnih kartica koje ističu u aprilu kako bi klijenti mogli nesmetano da nastave da koriste svoju karticu dok se ne okonča vanredno stanje. Takođe su ukinute fiksne i druge naknade vezane za korišćenje POS terminala, čime je omogućeno da trgovci zadrže najveći broj POS terminala na prodajnim mestima i tako obezbede svojim kupcima bezgotovinska plaćanja platnim karticama. U vanrednim uslovima, obezbeđen je nesmetani rad banke zahvaljujući digitalizaciji i onlajn servisima koji su omogućili da i zaposleni obavljaju od kuće svoje radne obaveze, ali i da naši klijenti koriste elektronske usluge. Svi klijenti su u prethodnom periodu upućeni na kanale digitalnog bankarstva, gde je omogućeno da se bez dolaska u banku sprovedu sve neophodne transakcije i da se ujedno onlajn aktiviraju m-bank i e-bank aplikacija.