Arhiva

Domaći biznis osvaja Evropu

NIN | 20. septembar 2023 | 01:00 >> 25. januar 2017 | 19:53
Domaći biznis
osvaja Evropu
Zanima nas kako je jedan relativno mlad biznis uspeo da za kratak period postane prepoznatljiv i jedinstven domaći brend. Želja nam je bila da razvijemo jedinstven biznis na našem tržištu, jer smatramo da je danas najbitnije naći oblast poslovanja koja nije „pokrivena“. Krenuli smo od malih ideja, od stvari koje i sami volimo i tako došli do teme sporta. Dugo smo osluškivali tržište i analizirali trendove, ali i mogućnosti građana da ih isprate, kako bismo došli do ideje koja bi bila dovoljno privlačna korisnicima da zadovolje svoje potrebe, ali i ispune očekivanja po pitanju kvaliteta i cene. Verujem da smo sa Fit Pass -om upravo to postigli i pružili ljubiteljima rekreacije raznovrsnu sportsku ponudu. Šta bi bio osnovni koncept Fit Pass usluge? Fit Pass je jedini program zahvaljujući kome ljubitelji sporta više ne zavise od članarine u isključivo jednoj teretani, već imaju mogućnost da na osnovu jedne mesečne pretplate dobiju pristup u preko 500 rekreativnih objekata širom Srbije. U sklopu Fit Pass sistema nalaze se najbolje teretane, bazeni, fitnes, spa i plesni centri, kao i mnogi drugi sportski objekti koji će odgovarati različitim potrebama pojedinaca po relativno niskoj ceni. Pored mogućnosti koja se pruža fizičkim licima, Fit Pass je kreirao posebnu uslugu i za kompanije koje brinu o svojim zaposlenima i njihovom zdravlju. Budući da govorimo o zaista velikoj ponudi, kako ste prepoznali interesovanje tolikog broja sportskih objekata da se priključe vašem sistemu? Svakom poslodavcu je u interesu da razvija svoj posao i unapređuje usluge, a upravo to je cilj svake firme koja je postala Fit Pass partner. Integrisanjem sportskih objekata u svoju ponudu, Fit Pass povećava posećenost samih objekata, pruža vlasnicima dodatnu promociju, samim tim i zaradu, dok sa druge strane ljubitelji sporta u okviru Fit Pass -a dobijaju raznovrsniju ponudu na osnovu samo jedne članske karte. Ovakav mehanizam čini sve tri strane zadovoljnim. Trenutno poslujete na prostorima Srbije, Italije i Turske, da li planirate širenje na još neka tržišta? Za manje od dve godine postigli smo odličnu pokrivenost u čak 15 gradova širom naše zemlje obuhvativši sve najrelevantnije objekte u kategoriji sporta i rekreacije. Naravno tu se nećemo zaustaviti i plan nam je da mrežom u Srbiji obuhvatimo sve gradove nezapostavljajući kvalitet naše usluge. Za relativno kratak period prešli smo granice i sada uspešno poslujemo u Italiji i Turskoj, gde još uvek radimo na širenju naše ponude s obzirom na to da je takav poduhvat od nas zahtevao veliku posvećenost i fokusiranost na egzaktne ciljeve. Što se tiče daljih planova, ne volim mnogo unapred da pričam, ali mogu vam otkriti da nam u bliskoj budućnosti predstoji širenje na hrvatsko i makedonsko tržište.