Arhiva

Inoviraj, ne imitiraj

NIN | 20. septembar 2023 | 01:00 >> 24. maj 2018 | 03:39
Naredni talas inovacija u svetu će podstaći korporacije da se menjaju, koristeći sredstva koja već imaju na raspolaganju. Zato moramo dobro da promislimo kako stvari trenutno funkcionišu i kako da ih promenimo nabolje, kako da nove poslovne i komunikacijske modele uklopimo u današnji svet. Inoviraj, ne imitiraj. Ovo je osnovna poruka učesnika devete Dajrekt medija Akademije, održane od 15. do 18. maja u Madlenijanumu. Jonas Kjelberg, investitor u startap biznise i jedan od osnivača Skajpa, ukazao je na put koji je potrebno prevaliti da bi se poslovanje inoviralo i digitalno transformisalo. Objasnio je i zašto su neke kompanije, marketinške agencije i pojedinci danas inovativniji od drugih, kako da se uči od njih i ostvare snovi. Marketinškoj publici iz cele regije obratio se i Faris Jakob, nagrađivani marketinški strateg, kreativni direktor, pisac i digitalni nomad, koji putujući po svetu, bez stalnog mesta prebivališta, savetuje brendove i startapove. Neprestano kretanje ključ je za bolje rezultate u kreativnom razmišljanju, poručio je Jakob. „Didžital je fundamentalno promenio svet i poruka koju želimo da prenesemo ovogodišnjom akademijom jeste neophodnost i urgentnost promene u svakom segmentu društva, posebno u industriji komunikacija. Pored sveobuhvatne digitalne transformacije kroz koju prolazimo, kao najveći regionalni komunikacijski sistem smo shvatili da u promene moramo ući sa svežim idejama i mladim ljudima koji čine više od 50 odsto zaposlenih“, izjavio je Jovan Stojanović, direktor Dajrekt medija Srbija, navodeći da program kroz koji mladi u tom sistemu predlažu razvojne projekte već daje rezultate. Na taj način oni učestvuju u donošenju strateških odluka o pravcu u kojem će kompanija u budućnosti ići, rekao je Stojanović. Prva tri dana Akademije obeležila je edukacija o novim trendovima u marketingu i komunikacijama. Dajrekt medija Akademija je nastala 2012. kao interni edukativni program. Vremenom je rasla, razvijala se i otvorila vrata svim zainteresovanim polaznicima. Program je kreirao tim stručnjaka iz Dajrekta, sa ciljem da ekspertizu i sveobuhvatan uvid u marketinške komunikacije podeli sa kolegama, partnerima i preduzetnicima. Ovogodišnji slogan Akademije I have a dream posvećen je obeležavanju 50 godina od smrti Martina Lutera Kinga. Proglašena najbolja pi-ar agencija za 2018. Priznanje Reprezentu Nagrada za najbolju pi-ar agenciju u prošloj godini - PRiznanje 2018. pripala je Reprezent komjunikejšnsu, koji je osvojio još tri nagrade - u kategoriji korporativne komunikacije za velika preduzeća (za projekat promocije održivog razvoja kompanije Hemofarm), za korporativne komunikacije za mala i srednja preduzeća (sa kompanijom DHL) i u kategoriji CSR komunikacija (sa Hemofarm Fondacijom). „Nagrada za agenciju godine je priznanje da smo 2018. od svih kolega u struci najviše naučili i najviše napredovali. Hvala klijentima što nam veruju i sve više ulažu u digitalne promene koje kroz Content marketing sve češće nudimo. Nagrada će nam dati dodatno ubrzanje za dalji razvoj prve digitalne platforme Contento i razvoj naše regionalne mreže koja sada pokriva četiri zemlje“, izjavio je Borislav Miljanović, osnivač i direktor Reprezent sistema, koji čine pi-ar agencije iz Beograda, Podgorice, Skoplja i Banjaluke, Contento, platforma za sveobuhvatni pristup kreiranju, distribuciji i analitici sadržaja na internetu, The Content Studio, Native Network, Digital Element i magazin Biz Lajf.