NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Mistifikacije lažnim dilemama

("Sve je dozvoljeno", NIN br. 2546) Nakon čitanja teksta gospodina Jovanovića o Portoroškom festivalu, moram reći da se osećam obaveznom da na neki način reagujem.

      Permanentni amaterizam u svim oblastima doveo je do toga da se ja, kao i mnogi drugi, nađem u rasejanju. Radim u reklamnoj agenciji posao koji me profesionalno upućuje da posećujem strukovni festival, koji je inače najvažniji regionalni istočnoevropski festival.
       Gospodin Jovanović je u startu promašio temu i bavi se dilemama koje odavno ne postoje, bolje reći ne postoje od 1864. godine kada je osnovana prva agencija za oglašavanje. Svrha postojanja agencija je da se izazove pažnja, interesovanje i želja kod potencijalnih potrošača, klijenata ili kratko rečeno, kod projektovane ciljne grupe. To je cilj a sva sredstva su dozvoljena, te stoga u ovom poslu toliko, kako kaže g. Jovanović, inteligencije. Šteta je da se ovakav posao mistifikuje lažnim dilemama, jer to jednostavno koči dobar deo privrede i onemogućava da i neki naš proizvod postane robna marka, i na taj način počne da generiše novac.
      
       Dragana Josipović, Ljubljana


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu