NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

U službi štampe

Predrag Jovanović

      "Davne 1990. godine prvi tiraži časopisa su isporučeni uz pomoć Data Press-a na jugoslovensko i svetsko tržište štampe. Firma je nastala kao direktan odgovor na zahteve distribucije novina i časopisa van okvira tada isključivo državnih novinskih kuća, na koje 'male' štamparije i izdavači nisu bili u mogućnosti da odgovore.
       U međuvremenu, preko naših ruku 'prošlo' je 25 miliona 'podeljenog' tiraža revijalnih izdanja i više miliona primeraka u izvozu, uvozu i pretplati.
       Distribuirali smo najrazličitija izdanja od jeftinih do najskupljih, od onih o uređenju kuća preko ukrštenica, stručnih časopisa, do političkih nedeljnika, sportskih, modnih, naučnih, praktičnih, komunalnih, auto-časopisa, muzičkih, oglasnih, erotskih...
       Dužnost distributera je da svima omogući da pod ravnopravnim uslovima dopru do tržišta, kako onima sa jedva 1 000 primeraka tiraža, tako i onima čiji je tiraž 50 000 primeraka, kaže Predrag Jovanović, direktor Data Press-a.
       "Spona između izdavača i prodaje je posao kojim se bavimo i time mnogim izdavačima otvaramo put budućnosti i opstanka."


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu