NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Kako je lepo biti lepo vaspitan

("Kako se postaje ekspert za marketing", NIN br. 2625)

      Uvek sam gajio posebno poštovanje prema lepo vaspitanim osobama. Skoro da sam im zavideo, stalno razmišljajući da li je to porodično vaspitanje produkt posebnog školovanja ili prirodan dar.
       Gospodin Voja Žanetić, čovek koga do sada nisam imao zadovoljstvo da upoznam, upravo je takav.
       Bilo mi je milo čitati njegov način pisanja, lepotu misli i poruka.
       Na kraju, samo lepo vaspitana osoba javno može da prizna da nije stručna za poslove kojima je inače ispunjena njegova radna prošlost.
       Hvala NIN-u na značajnom doprinosu!
      
       ŽOZEF LONČAR,
       samolocirani marketinški poslenik u nekakvom Centru za marketing MARK-PLAN


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu