NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Odlična smo reklama

Milan Cvrkota, direktor KK "Hemofarm"

      Košarkaški klubovi "Hemofarm" - muški i ženski su d.o.o. i postoje u okviru koncerna "Hemofarm". Poslujemo kao nezavisno preduzeće u smislu promocije svega onog što je zdravo, imajući u vidu da je "Hemofarm" farmaceutski koncern. Dakle, naš osnovni zadatak je izgradnja imidža.
       Finansijski, naš položaj se mnogo popravio izgradnjom hale "Milenijum" a naš klub nije, razume se, sam snosio sve troškove izgradnje tog objekta.
       Naše opredeljenje bilo je da se organizujemo kao preduzeće i u tom smislu pratili smo ono što nam zakon savetuje. Trenutno čekamo da vidimo nove propise od kojih očekujemo da nas rasterete mnogih dažbina pošto, kao preduzeće, moramo da plaćamo porez na promet od 20 procenata čak i za one delatnosti koje nisu profitne, kao što je rad s mlađim kategorijama. Odnos između privrede i sporta je ključno pitanje za uspešnu organizaciju i razvoj vrhunskog sporta.
       Događanja poslednjih sezona su pokazala da su kontinuirano uspeli da funkcionišu samo klubovi koji su imali jasno definisanog sponzora i istu takvu strategiju. To su "Partizan", "Budućnost", FMP...
       Ocena uspešnosti našeg kluba je da smo premašili očekivanja i ono što je u klub uloženo. Prema službenim podacima, marketinški bilans je da se ime "Hemofarm" pominje između 60 i 70 odsto vezano za muški i ženski košarkaški klub.


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu