NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Virtuelni intervju

      Prošle nedelje je u Medija centru u Beogradu predstavljen sajt najveće domaće PR agencije kod nas McCann Erickson Public Relations (www.mccannpr.co.yu). “Pre nas PR postojao je samo u okviru određenog preduzeća ili grupacije, a bilo je i nekoliko konsultanata koji su se više bavili PR edukacijom nego ovim poslom u pravom smislu te reči”, kaže mr Borislav Miljanović, direktor ove agencije koja postoji kod nas već godinu dana.
       I kome će ovaj sajt najviše biti od pomoći?
       “Ulaskom na naš sajt”, objašnjava Miljanović, “novinari ali i svi oni koji su zainteresovani za bilo kakvu poslovnu komunikaciju sa našim klijentima - Koka-kolom, Delta sladoledima, Ce marketom, Komercijalnom bankom Grčke, Hjulit Pakardom, Nestleom, Bambijem, Helenik petroleumom, Cepter bankom,... i mnogim drugim preduzećima sa kojima imamo nameru da ostvarimo saradnju - mogu da im direktno postave pitanja koja žele i u najkraćem mogućem roku, za 24 sata, dobiju odgovor.”
       Ako vas, dakle, zanima da li neka od firmi planira da privatizuje neko društveno preduzeće, ako želite intervju sa, na primer, direktorom Koka-kole, ili vas interesuju poslovni rezultati kompanije u zemlji ili negde u svetu, sve što treba da učinite je da otvorivši ovaj sajt na Internetu upišete svoje podatke i pitanja koja vas zanimaju.
       Bora Miljanović dodaje da njihov rad i ne zavisi direktno od sajta (“I bez njega možemo da funkcionišemo.”), ali virtuelna komunikacija mnogo olakšava posao: “Ovakav sajt još nije viđen kod nas jer je napravljen tako da funkcioniše interaktivno i zato je poseban. Pošto se naši klijenti nalaze u Belgiji, Grčkoj, Sjedinjenim Državama... svaki od njih će moći da u svakom trenutku proveri šta je na primer pisano u našim medijima o njima. Takođe, moći će i međusobno da komuniciraju.”
      
       Z. L.


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu