NIN Reklama
Oznaka i datum izdanja
Naslovna stranaPretrazivanjeArhivaRedakcijaProdaja
Naslovna strana broja

Gloria na visokim potpeticama

      
       Prvi broj magazina Gloria pojavio se na kioscima 11. juna, a glavni motiv izdavača da pokrene srpsko izdanje ovog časopisa je izuzetno bogat i društveni i kulturni život Beograda. Gloria je licencno izdanje internacionalne komapnije Europa press Holding koje već devet godina u Zagrebu izdaje istoimeni magazin, najtiražniji list na hrvatskom tržištu.
       U reklamnom sloganu ovdašnjeg izdanja, između ostalog, piše:
       Gloria je nedeljni magazin o životu poznatih na domaćoj i inostranoj sceni, ona u stopu prati estradne zvezde, glumce, sportske asove... Samo u ovom časopisu, poznate ličnosti govore o svojim ljubavima i strastima, venčanjima i razvodima, otkrivaju tajne svoje kuhinje, doma, ormana i porodičnog albuma. Ove novine su spoj glamura i životnih ispovesti, visoke mode i slika svakodnevice, trend seter i promoter urbanog stila. Gloria unosi maštu u svakodnevicu svojih čitalaca i uvodi ih u život na visokim potpeticama. Štampa se na najkvalitetnijem papiru sa vrhunskim dizajnom i obiljem raskošnih fotografija.
       - Na domaćem tržitu izlazi više od 400 najneverovatnijih listova. Pogotovu je jaka konkurencija među ženskim časopisima, ali Gloria polazi od toga da celebritdž imaju iste radosti i patnje kao i oni nepoznati. Njeni glavni aduti su pozitivan trač i moderna formula stordž tellinga, što je najveći trend u svetu. Za razliku od junaka tranzicione svakodnevice, koji su još uvek na naslovnim stranama ali i u zatvoru, sa već potrošenim kriminogenim biografijama, Glorijine zvezde će se preporučivati stilom, pameću, duhom i šarmom - kaže Duška Jovanić, glavni i odgovorni urednik Glorije.


Copyright © 1996-2003 NIN - redakcija@nin.co.yu