Промени језик   Sitemap   Верзија за штампу   26.09.2023. 07:59
 НАСЛОВНА    АРХИВА    НИН ДИЈАЛОГ    САДРЖАЈ      ПРЕТПЛАТА    E-ПРОДАЈА 
 
Татјана Мандић извршна директорица компаније МТЕЛ
Година рекорда

Компанија МТЕЛ је у 2022. постала водећи телекомуникациони оператор у Црној Гори, чије услуге користи 35,64 одсто власника мобилних телефона, 39,1 одсто корисника мултимедијалних услуга и 43,12 одсто корисника интернета

Телекомуникације су једна од најдинамичнијих и најбрже растућих индустрија у свијету данас. У посљедњих неколико година ова индустрија је доживјела значајне промјене и напредак, а савремени трендови су усмјерени ка развоју нових технологија, побољшању квалитета услуга и прилагођавању потребама савременог корисника.
Један од најважнијих трендова у телекомуникацијама данас је развој 5Г мреже, која ће омогућити брже преносе података и значајно повећати капацитет мреже. Ово ће отворити нове могућности за кориснике, омогућујући им да у реалном времену приступају различитим услугама, као што су виртуелна стварност, аутономна возила, интернет ствари (IoT) проширена стварност, паметни градови и друге технологије које ће промјенити начин на који људи живе и раде. Поред тога, све већи број људи користи паметне телефоне и таблете, што омогућава приступ интернету и другим апликацијама било гдје и било када. То је довело до тога да се све више активности, као што су куповина, друштвене интеракције, образовање и здравство, обављају путем мобилних уређаја. Уз све већи број људи који се ослањају на телекомуникације, пословне и свакодневне активности не могу се замислити без брзе и ефикасне комуникације.
Пуних 16 година компанија МТЕЛ послује на тржишту Црне Горе, које је специфично и познато по великој пенетрацији корисника мобилне телефоније на број становника, која достиже и преко 200 посто. Међутим, то их није обесхрабрило да као трећи оператор који је ушао на тржиште Црне Горе, данас доминирају тржиштем телекомуникација. Примарни циљ компаније МТЕЛ је задовољан корисник. Стога пратећи њихове потребе са пријатељским приступом, конкурентним цијенама и врхунским сервисима данас имају највећи број корисника у Црној Гори у мобилној телефонији, телевизији и интернету. Пружајући најнапредније услуге својим корисницима и константним улагањима у инфраструктуру и развој дигитализације, компанија МТЕЛ је постала водећи телекомуникациони оператор у Црној Гори.
У 2022. остварен је раст прихода у свим сегментима: постпејду за 11 одсто broadband интернету 11 и приходима од мултимедијалних услуга за 13 одсто. Ови завидни резултати су остварени прије свега бригом о корисницима. У години за нама, ка контакт центру 1.600 упућено је преко милион позива, а у МТЕЛ мрежу пренесено је 5.990 мобилних и 469 фиксних бројева, више него дупло у односу на конкуренцију. У 2022. МТЕЛ је наставио пружање услуге Универзалног сервиса на период од пет година. Такође, продајна мрежа МТЕЛ-а броји 17 пословница широм Црне Горе, које су преко контакт центра корисницима на располагању 24 часа дневно.
У пословању и односу са корисницима чврсто се држе њиховог слогана „Имате пријатеље“. Зато је МТЕЛ упркос инфлацији, наставио да нуди најповољније цијене на тржишту, при чему компанија наставља да развија нове технологије и услуге како би пружила најбоље могуће искуство својим корисницима и остала на врху тржишта.
„ЕБИТДА резултат у 2022. компаније МТЕЛ је износио 35,06 милиона еура. Остварена је одлична туристичка сезона, са рекордним тржишним учешћем од 37,96 одсто у августу прошле године, што је условило раст прихода у припејд сегменту, као и раст прихода од велепродаје. МТЕЛ је као лидер на црногорском тржишту претходну годину завршио са 35,64 одсто тржишног учешћа у броју корисника мобилне телефоније и 39,10 одсто у броју корисника мултимедијалних услуга. Такође, у 2022, тачније у августу, смо преузели и лидерску позицију у броју корисника интернета и завршили годину са 43,12 одсто тржишног учешћа“, истиче извршна директорица компаније МТЕЛ Татјана Мандић.
Кроз улагања у развој дигиталних канала отишли су корак даље и у 2022. забиљежили значајан раст броја дигитално оријентисаних корисника у оквиру МТЕЛ базе, па је само кориштење Self Care апликације МОЈ МТЕЛ порасло за 64 одсто. Једини су телекомуникациони оператор који је у прилог дигиталној трансформацији црногорског друштва, отворио први ХУБ у Црној Гори, МТЕЛ Дигиталну фабрику. Преко 500 младих предузетника прошло је едукацију из сфере предузетништва, менторисану од стране свјетских стручњака, а више од 1.000 фриленсера из цијелог свијета је своје идеје развијало управо у овом простору.
Телекомуникациона дјелатност је област која захтијева континуирано едуковање и иновативност и велики је успјех бити у корак са технолошким достигнућима, као и одржати позицију лидера у свим аспектима ове области.






Share on Facebook 

Постојећи коментари (0)| Пошаљи коментар



Коментари


Овде можете додати свој коментар
 
Ваше име и презиме
{COMMENT::EMAIL}
Ваш коментар

Приступ за чланове
  Корисничко име
  Лозинка
 
  Запамти ме на овом рачунару
Постаните члан! Региструјте се овде
Изгубили сте Лозинку? Кликните овде
Мисли
bg

Драган Шормаз, ускоро бивши члан СНС

Жртве насиља не заслужују подељену Србију. Ово је резултат рада председника Вучића, народ не жели речник насиља и мржње који је створио амбијент у коме деца, жене, невини губе животе. Откажите митинг 26. маја. Неће спасити вашу личну власт, а можете нешто добро учинити.

Прочитајте све мисли
bg


 
Услови коришћења | Terms of use
eNIN iPad
НИН online
Copyright © 2006