Biznis klub Nove tehnologije

GRANUM POKLON Harmoničan odnos sa prirodom je uvek nepogrešiv izbor

Promo | 16. novembar 2023 | 14:38
GRANUM POKLON Harmoničan odnos sa prirodom je uvek nepogrešiv izbor
PROMO / Milan Letić

Pokloni u poslovnom svetu poslednjih godina imaju sve veći značaj, a kultura darivanja smatra se neizostavnim segmentom uspešnog poslovanja. Odabir pravog korporativnog poklona može igrati ključnu ulogu u održavanju i jačanju poslovnih odnosa, te je vrlo važno uvek tragati za novim i inovativnim idejama, koje osim što mogu biti lepe i korisne, nose i snažnu poruku. Kroz pažljiv odabir, ne samo da se iskazuje zahvalnost prema klijentima i saradnicima već se na taj način gradi dugoročna veza sa njima.

Imajući to u vidu, mnoge kompanije često su u dilemi koji poklon odabrati prilikom rođendanskih obeležja, novogodišnjih praznika ili drugih poslovnih prilika, jer znaju da prigodan korporativni poklon ne samo da odražava vrednosti kompanije, već ima za cilj i da ostavi dobar utisak i prenese poruku onome kome se poklanja.

Sa druge strane, domaći proizvođači nastoje da u svoju ponudu unose inovacije usmerene ka stvaranju novih i originalnih proizvoda kako bi zadovoljili rastuće potrebe tržišta, a jedan od njih je već uveliko poznati brend Granum, koji u svom asortimanu ima idealne poklone za ovu priliku.

„Ono što se najčešće traži iz naše ponude za poklon pakete za ovakve prilike su ulja kojih imamo više od 10 vrsta a neka od njih su bundevino, laneno, kokosovo... Vrlo prepoznatljivo je i sirće od nara, a veliko je interesovanje za namaze sa rogačem i agava šećerom, puterima od kikirikija, badema, lešnika, ali su interesantni i svi energetski barovi i slani i slatki krekeri“, kaže Ksenija Albunović, direktorka firme Granum.

Ona objašnjava da u svom asortimanu ne bi još uvek imali tako široku ponudu da nije bilo pomoći kompanije Filip Moris, koja je kroz StarTech projekat, koji sprovodi NALED, donirala pet miliona dolara za podršku domaćim preduzetnicima i razvoj inovativnog ekosistema.

„Mnogo nam je značila ova podrška, jer da nismo dobili taj grant mi verovatno ne bismo imali mogućnosti ni dan-danas da realizujemo novi veb-sajt, koji je kupcima uspeo da približi našu ponudu i da kupimo opremu za pravljenje novih proizvoda koji će se uskoro naći na tržištu“, kaže Ksenija.

Kroz StarTech godišnji konkurs treću godinu zaredom dodeljuju se bespovratna sredstva preduzetnicima i startapima putem grantova u iznosu od 15.000 do 100.000 dolara, kako bi razvili svoje proizvode i osvojili domaće i strano tržište. Projekat se sprovodi u cilju podrške inovacijama i digitalnoj transformaciji privrede, a pokazalo se da to ne samo da doprinosi unapređenju inovativne klime, već i pruža primer drugim velikim kompanijama da na ovaj ili sličan način podrže razvoj inovativnog preduzetništva u Srbiji.

Tagovi