8.05.
2024.
Ko je prva dama Kine: Superzvezda sa jasnim zadatkom
Peng Lijan je mega zvezda u zemlji od milijardu ljudi - a sam njen brak bio je važan politički potez.
Renomirana francuska izdavačka kuća i prvi luksuzni brend posvećen kulturi i lifestyle-u, Assouline, otvorio je prvu radnju u Beogradu, smeštenu na prestižnoj lokaciji, u Galeriji. Tim povodom kompanije Midori i Assouline pozivaju sve ljubitelje kulture i umetnosti da ih posete na ovoj prestižnoj lokaciji.
Assouline od svog osnivanja 1994. godine predano stvara jedinstvene knjige koje brižljivo kuriraju kulturno nasleđe iz celog sveta, kroz različite epohe. Njihov estetski izgled prelazi granice književnosti i podseća na prava umetnička dela. Uz kombinaciju spoljašnje estetike i literarne suštine, knjige iz Assouline-a savršen su aksesoar svakom životnom prostoru ili kućnoj biblioteci.
Svi ljubitelji knjiga, kolekcionari i poznavaoci umetnost, koje intrigiraju teme putovanja, mode, likovnih umetnosti, filma i dizajna, od sada imaju priliku da otkriju ekskluzivne naslove u Assouline radnji u Galeriji. Ove jedinstvene knjige omogućavaju čitaocima da putuju kroz mesta i vreme od Mikonosa do Marakeša, osnivanja Diora do palata Versaja, od obala Italije do avantura Džejms Bonda, i ateljea Endija Vorhola.
Nudeći širok spektar proizvoda, od knjiga visokokvalitetne produkcije, do luksuznih poklona i prefenjenih dodataka za biblioteku, Assouline teži da redefiniše koncept istančanog i brižljivo kuriranog životnog prostora.
Ova vrhunska dela, predstavljena na svečanom otvaranju 15. novembra u Galeriji, privukla su pažnju istaknutih domaćih predstavnika umetnosti, kulture i medija. Assouline i Midori s ponosom predstavljaju svoj prvi poduhvat u jugoistočnoj Evropi, radujući se pružanju otmenog iskustva ljubiteljima luksuza, umetnosti i knjiga na našim prostorima.
Povodom otvaranja prve Assouline radnje u Beogradu, kreativna direktorka koncepta Midori, Ivana Mrđa, izjavila je: ,,Ponosna sam na otvaranje prve radnje Assouline brenda u ovom delu Evrope i raduje me što su prepoznali potencijal našeg tržišta ’’, podsećajući sve pasionirane čitaoce da svoje naslove mogu nabaviti i online, na novom, oficijalnom sajtu midori.rs.
8.05.
2024.
"Oko 750.000 ljudi za vreme njihove vlasti napustilo je Srbiju i to više nije iseljavanje, nego evakuacija. I zato izlazak na izbore“
9.05.
2024.
Srbija je prva zemlja u Centralnoj i Istočnoj Evropi sa kojom će Kina izgraditi "zajednicu sa zajedničkom budućnošću"
9.05.
2024.
Iako prijem Kosova za sada nije na agedni Komiteta ministara, ne treba prevideti da je još uvek reč o nacrtu dnevnog reda.
9.05.
2024.
Gordana Siljanovska Davkova osvojila je 65,14 odsto glasova u drugom krugu predsedničkih izbora
9.05.
2024.
Sve se više daje značaj domaćoj i organskoj proizvodnji, koja pored kvalitetne usluge i pristupačnih cena osvaja poverenje kupaca.
9.05.
2024.
Građani Srbije nemaju dovoljno razvijenu svest o prevenciji, i najčešće se javljaju lekaru u odmaklim stadijumima bolesti.
30.04.
2024.
U eri digitalne transformacije, elektronska trgovina (e-komerc) predstavlja ključni segment globalnog poslovanja.
25.04.
2024.
Ritejl kompanije postavljaju kupca kao centralnu figuru, čija je uloga da aktivno učestvuje u izgradnji brenda.
25.04.
2024.
U cilju širenja poslovne mreže i dostupnosti svojih usluga i proizvoda, klijentima, ALTA banka je otvorila ekspozituru u Staroj Pazovi.
24.04.
2024.
Mobi Banka je predstavila novi brend i mobilnu aplikaciju i najavila da će do 24. maja zvanično postati Yettel Bank.
23.04.
2024.
Hemofarm i Vorton razmenjuju ideje i znanja, kao deo šire misije edukovanja javnosti o principima ESG i održivog razvoja.
19.04.
2024.
AFI City Zmaj predstavlja ambiciju usmerenu na ispunjavanje zahteva postavljenih na globalnom tržištu.