8.05.
2024.
Ko je prva dama Kine: Superzvezda sa jasnim zadatkom
Peng Lijan je mega zvezda u zemlji od milijardu ljudi - a sam njen brak bio je važan politički potez.
Ronald Zeliger, generalni direktor Hemofarm grupe održao je gostujuće predavanje studentima prestižne Vorton škole biznisa Univerziteta u Pensilvaniji, na kojem je predstavio jedinstvenu strategiju održivog razvoja koju Hemofarm sprovodi više od decenije. Kao višegodišnji partneri, Hemofarm i Vorton razmenjuju ideje i znanja, kao deo šire misije edukovanja javnosti o principima ESG i održivog razvoja.
Hemofarm, kao lider održivog razvoja u Srbiji i regionu posebnu pažnju posvećuje edukaciji i motivaciji ne samo zaposlenih, već i poslovnih partnera, potrošača i čitave zajednice kako bi razumeli i primenjivali principe održivog razvoja u svakodnevnom životu.
"Pre 13 godina kada smo pisali naš prvi Izveštaj, održivi razvoj je bio samo rogobatan pojam, nerazumljiv većini, čije značenje i suštinu je bilo teško objasniti. Od tada svet se menjao, desili su se događaji, krize, izazovi koje je bilo teško predvideti i savladati. Bez obzira na okolnosti, ostali smo dosledni svojim vrednostima, jer odgovornost i održiva budućnost nemaju alternativu", rekao je Zeliger i nastavio:
"Uložili smo mnogo vremena i truda da edukujemo sami sebe, da razumemo zašto je važno čuvati resurse, ne samo za dobrobit kompanije, već i za dobrobit naše planete. Benefiti su sada više nego jasni svima, želimo da prenesemo svoje iskustvo i motivišemo i druge da nam se pridruže na putu ka održivoj budućnosti", zaključio je Zeliger.
Sanda Savić, senior direktorka za korporativne poslove i komunikacije u Hemofarmu poručila je studentima da je efektivna ESG komunikacija važna u čitavom procesu razumevanja održivog razvoja.
"Najveća promena za sve nas u Hemofarmu desila se onog trenutka kada smo počeli da menjamo svoje stavove i ponašanja. U tom procesu transformacije naše organizacije ključnu ulogu imala je komunikacija, kojom smo edukovali naše kolege kako mogu da daju svoj doprinos u njihovom ličnom, poslovnom i društvenom životu. Jedna od najvažnijih stvari koju smo na tom putu naučili je da je održivi razvoj timski napor, ali i individualni doprinos, jer je održiva budućnost jedino tako moguća", naglasila je Sanda Savić.
Aleksandra Lazarević, predstavnica Involve Youth inicijative u okviru Hemofarma, istakla je da je za mlade, naročito generaciju Z kojoj pripada, veoma značajno što ih neko zaista čuje u kompaniji i uključuje u procese donošenja odluka. Studenti Vorton škole biznisa aktivno su učestvovali u predavanju i kroz diskusiju sa Hemofarmom pokazali da su inspirisani da menjaju svet na bolje.
9.05.
2024.
Srbija je prva zemlja u Centralnoj i Istočnoj Evropi sa kojom će Kina izgraditi "zajednicu sa zajedničkom budućnošću"
9.05.
2024.
Iako prijem Kosova za sada nije na agedni Komiteta ministara, ne treba prevideti da je još uvek reč o nacrtu dnevnog reda.
8.05.
2024.
“Majka, ne mogu više!”. Bile su to poslednje reči koje je Biljana čula od svog sina Petra.
9.05.
2024.
Gordana Siljanovska Davkova osvojila je 65,14 odsto glasova u drugom krugu predsedničkih izbora
9.05.
2024.
Sve se više daje značaj domaćoj i organskoj proizvodnji, koja pored kvalitetne usluge i pristupačnih cena osvaja poverenje kupaca.
9.05.
2024.
Građani Srbije nemaju dovoljno razvijenu svest o prevenciji, i najčešće se javljaju lekaru u odmaklim stadijumima bolesti.
30.04.
2024.
U eri digitalne transformacije, elektronska trgovina (e-komerc) predstavlja ključni segment globalnog poslovanja.
25.04.
2024.
Ritejl kompanije postavljaju kupca kao centralnu figuru, čija je uloga da aktivno učestvuje u izgradnji brenda.
25.04.
2024.
U cilju širenja poslovne mreže i dostupnosti svojih usluga i proizvoda, klijentima, ALTA banka je otvorila ekspozituru u Staroj Pazovi.
24.04.
2024.
Mobi Banka je predstavila novi brend i mobilnu aplikaciju i najavila da će do 24. maja zvanično postati Yettel Bank.
23.04.
2024.
Hemofarm i Vorton razmenjuju ideje i znanja, kao deo šire misije edukovanja javnosti o principima ESG i održivog razvoja.
19.04.
2024.
AFI City Zmaj predstavlja ambiciju usmerenu na ispunjavanje zahteva postavljenih na globalnom tržištu.